Frokostmøte: Fakta & følelser – Innsikt i praksis

Kreativt Forum inviterer til et seminar om hvordan du finner god innsikt som kan brukes til å lage relevant og effektiv markedskommunikasjon.

Å inneha «god innsikt» blir stadig viktigere, samtidig er innsikt blitt et begrep som brukes til å betegne alle former for data man måtte ha samlet. 

Så hva er egentlig innsikt? Hvor og hvordan finner vi det? Og hvordan bruker man innsikt i praksis?

På dette frokostmøtet vil Simen Hanssen og Nicklas Bohman, begge plannere i Anorak / The North Alliance, kombinere fakta og følelser. De skal på en inspirerende og involverende måte se nærmere på hvordan man rent praktisk finner frem til innsikt som gjør en forskjell i markedskommunikasjonen, og vise eksempler på god bruk av innsikt i caser.

Andre bidragsytere er Henrik Habberstad i Equinor, Patrik Bergfjord i Per Høj, Espen Haugen i Kitchen og Lars Holthe i Anorak.

Møtet holdes på auditoriet i Posthuset/Bring fra klokken 09.00-10.30 (frokost serveres 08.30-09.00).

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.