Creativity First 2021: Creativity as a driving force for change in a post pandemic world

I år blir Creativity First gjennomført som flere frokostwebinarer utover høsten. Overordnet tema er endringer etter pandemien. Først ute er Mikael Jørgensen, konsernsjef i The North Alliance.

Arrangeres av Kreativt Forum

Creativity first 2021 toppbilde v2
  • "Needs have altered and priorities have shifted, calling for drastic societal and environmental changes"

Om foredraget:

"There has probably never been a greater pressure on all brands and businesses to take action and implement drastic fundamental changes to their organization, than what we will be witnessing during this pivotal time, where we are slowly making our way out and on to the other side of the pandemic. Needs have altered and priorities have shifted, calling for drastic societal and environmental changes to do better by people and our planet. As such, we as a creative industry have an obligation and an incredible opportunity to utilise creativity as a driving force to help organisations bring about these changes. No more stalling, no more waiting, it’s time for action and solutions. Using creativity and courage we will have to pave the way as we go along, whilst we collectively navigate in uncertain and unknown territories".

Hvem bør delta?

Frokostwebinaret passer for alle som jobber med markedsføring, enten på byrå- eller kundesiden. Foredraget holdes på engelsk.

Foredragsholder:

Mikael Jørgensen er konsernsjef i NoA (the North Alliance) - et av Nordens mest suksessrike og prisbelønte reklame-, design- og teknologinettverk.

Han er grunnleggeren av det danske kreative byrået & Co. Han startet sin karriere i reklamebransjen for 25 år siden og har jobbet med merkevarestrategi og kreative løsninger for noen av de største merkene i verden.

& Co. står bak flere allment kjente og prisbelønte kampanjer, inkl. momondo ‘The DNA Journey’, TV2 Denmark ‘All that we share’, European Parliament ‘Choose your future’, VELUX ‘The Indoor Generation’ og HiFi Klubben ‘Welcome Listeners’.

  • Mikael Jørgensen

    Mikael Jørgensen

    Group CEO, NoA

Om Creativity First

Creativity First er Kreativt Forums årlige konferanse som belyser verdien av kreativitet og hvordan kreativitet kan fungere som et virkemiddel til å oppnå verdiskaping. Creativity First skal være Norges viktigste arena for faglig påfyll og gode diskusjoner for alle som jobber med kreativ kommunikasjon. Programmet byr på internasjonale forelesere og inspirerende foredrag du ikke finner andre steder.

I år består konferansen av flere digitale frokostwebinarer.

Meld deg på / kjøp billett her:

Alle som vil delta må registrere seg. Du får tilsendt en link før webinaret starter. Enn så lenge må alle fylle ut firmaadresse selv om du er KF medlem.

Stor takk til våre samarbeidspartnere:

Logo bring og amedia sammen