Creativity First 2021: Rethinking brand for the rise of digital commerce.

I år blir Creativity First gjennomført som flere frokostmøter utover høsten. Overordnet tema er endringer etter pandemien. David Tiltman, VD i WARC vil snakke om hvordan den ekspansive veksten i digital handel krever at vi tenker nytt rundt merkevarebygging fremover.

Arrangeres av Kreativt Forum

  • As the business world looks toward a post-pandemic world, the marketing discipline needs to rethink the way it talks about brand.

Om foredraget:

"There is a crisis in brand-building. Marketing budgets are under unprecedented pressure. The events of 2020 saw deep cuts to investment in marketing in general, and brand-building in particular. More than ever before, marketers have to achieve more with less. As the business world looks toward a post-pandemic world, the marketing discipline needs to rethink the way it talks about brand, and reframe it for a world of digital commerce, algorithms and almighty walled gardens."

Hvem bør delta?

Frokostwebinaret passer for alle som jobber med markedsføring, enten på byrå- eller kundesiden. Webinaret holdes på engelsk.

Foredragsholder:

David Tiltman – VP Content, WARC

David leads global content operations for WARC, part of the Ascential Group. He joined WARC in 2010 and has built the content offering into the world’s leading information source on marketing effectiveness. David has been writing about media and marketing for nearly two decades, including two years in Hong Kong as Managing Editor of Haymarket's Media magazine (now Campaign Asia).

  • David Tiltman

    David Tiltman

    VP Content, WARC

Om Creativity First

Creativity First er Kreativt Forums årlige konferanse som belyser verdien av kreativitet og hvordan kreativitet kan fungere som et virkemiddel til å oppnå verdiskaping. Creativity First skal være Norges viktigste arena for faglig påfyll og gode diskusjoner for alle som jobber med kreativ kommunikasjon. Programmet byr på internasjonale forelesere og inspirerende foredrag du ikke finner andre steder.

I år består konferansen av flere digitale frokostwebinarer.

Meld deg på / kjøp billett her:

Alle som vil delta må registrere seg. Du får tilsendt en link før webinaret starter. Enn så lenge må alle fylle ut firmaadresse selv om du er KF medlem.

Stor takk til våre samarbeidspartnere:

Logo bring og amedia sammen