Jubileumsutgave av magasinet EyeCandy

Arbeid av Schjærven Reklamebyrå

I forbindelse med at Krogh Optikk fyller 140 år, kommer magasinet EyeCandy nå som en egen jubileumsutgave.

Krogh Optikk har som målsetting å være best på innen tre områder: brillemote, øyehelse og kundebehandling. For å opprettholde disse posisjonene gjøres ulike kampanjer og aktiviteter. I forbindelse med at Krogh Optikk fyller 140 år, kommer magasinet EyeCandy nå  som en egen jubileumsutgave.

I denne jubileumsversjonen vises kommende sesongs brille- og solbrillemote på en særegen og genuin måte. Flere av verdens største merkevarer innen briller og solbrillemote profileres i dette magasinet, og målet er å gi kundene en samlet oversikt over motebildet innen briller – og naturligvis motivere til å ta turen innom Krogh Optikk. Magasinet tas ut på ulike plattformer i tillegg til printutgaven.

I denne utgaven av EyeCandy har vi valgt å presentere briller og solbriller med en  historisk vri; vi har tatt for oss flere tidsepoker som har hatt stor innflytelse på dagens mote- og designuttrykk. Med en 140 år lang historie har Krogh Optikk vært til stede gjennom usedvanlig mange tidsepoker.

Vi er veldig stolte av denne jubileumsutgaven, og mener ubeskjedent at vi har satt en ny standard for «kundeaviser/-magasiner»!

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.