Artikler

Anorak og TV 2 Sumo vant Sølvmikken

«Skranglete opera» og «glitrende tekstarbeid» er to av juryens formuleringer om Anoraks spott for T…

«No Name» for Aram

Aram Zarkoob Vaughan starter selskap som knytter næringsliv med kulturtjenester. No Name kalles sel…

Fysisk Arbeid: Kristine og Abel

Se hva det kreative teamet Kristine Alsaker og Abel Aga i New Work skapte da de var med Bring på en…

Den positive utviklingen i reklamemarkedet fortsetter

September ble en positiv måned i reklamemarkedet, ifølge ferske tall fra Mediebyråforeningens Medie…

GK med 16 nominasjoner i CMA Awards

Geelmuyden Kiese har hele 16 jobber videre i konkurransen om årets Content Marketing Awards. Flere …

Innovativt samarbeidsprosjekt skal løfte kreativ næring i nord

Nettverksprosjektet Skallebanken mener samarbeid er løsningen for kreativ kommersiell næring i nord…

– Når man setter råflinke folk på saken

Kreativ leder Kjetill Nybø i Kitchen fremsnakker reklamearbeid. Se hvilke jobber som får AD-hjertet…

 Long story sh–rt
18 november

Long story sh–rt

18. november ønsker ​design- og teknologi​byrået TRY Apt og Grafill Animasjon alle som er interesse…

Ernö og Futatsu blir til Atyp

Reklamebyråene Ernö og Futatsu slås sammen og blir til Atyp. De to mellomstore byråene skal nå bli …

OBOS til Anorak

Etter hard konkurranse mellom flere norske byråer, er det avgjort at Anorak velges av den norske bo…