ANTI blåser en Stratos-vind over landet

ANTI og Orkla står klare med diverse uttak på sin nye kommunikasjonsplattform for den ikoniske blå melkesjokoladen.

Plattformen handler om å blåse liv i alt som er forutsigbart, kjedelig og rutinepreget.

– Er det noe som har blitt ganske kjedelig, så er det jo sjokoladehylla. Derfor skal vi blåse liv i greiene med en Stratos-ku - som jo i seg selv er et spark til de kjedelige brune kuene der ute, sier Torstein Drogseth i ANTI.

– Vi har laget filmer og en del andre artigheter som kommer utover høsten sier, kreatør i ANTI, Per Erik Jarl.

Filmene er regissert av Andreas J. Riiser, og produsert av Ola Narum Berg i Yess film, Imagma har gitt liv til Stratos-kua og poppende sjokolade, og lyden er laget i samarbeid med Kjetil Røst Nilsen og Verdens sterkeste mann.

– I filmene benytter vi en metode vi har kalt «Ikke-akseptert overdrivelse». Den går ut på at effekten av Stratos bare gjør ting så vanvittig lystig og oppstemt, at du overhodet ikke føler at det er troverdig, sier Christian Hygen i ANTI.

– Det nytter ikke bare lage film nå om dagen, sier Mari Jacobsen i ANTI. Derfor har vi utviklet en helt ny visuell identitet, Stratos har fått sin helt egne font, og vi har laget skreddersydde løsninger for alle tenkelige medier og formater.

Presentasjonsvideo
Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3
Bilde 4
Bilde 5
Bilde 6

Andre involverte

K

Konrad Skogen

Ansvarlig hos kunde

K

Kaja Mathiesen

Ansvarlig hos kunde

O

Ole Jørgen Vassenden Tumyr

Ansvarlig hos kunde