BI oppdaterer businesspråket
Handelshøyskolen BI gir nytt innhold til kalde finansord.
Aktuelt byrå
Schjærven Reklamebyrå
Business er i endring, og de siste årene har bærekraft og menneskelig kapital fått stadig større plass. All forskning viser at personlig utvikling og mestring er det som gjør deg mest lykkelig og produktiv i arbeidslivet. Og at veien til målet er like viktig som målet i seg selv. Og det er avgjørende å tenke på når du velger utdanning eller videreutdanning.
Utdanning er en av de største investeringene du kan gjøre for deg selv og fremtiden din, og Handelshøyskolen BI tror på alle som er villige til å jobbe hardt for å oppnå det de vil.
BI er pådriver for en moderne business, der trivsel og mestring er en like verdifull valuta som inntekt, status og suksess. Derfor oppdaterer BI det tradisjonelle businesspråket og fyller det med nye verdier som redefinerer hva velstand innebærer i 2022. Nå med tre filmer som dramatiserer de menneskelige egenskapene som ligger bak: Innsatsvilje, pågangsmot og utholdenhet.
Kampanjen er laget av Schjærven Reklamebyrå og går i sosiale medier, på digitale boards og displaybannere. Filmene er laget av Torstein Bjørklund hos Willy Nikkers.
Involverte byråer
Nina Cecilie Loftum
Kreativt team
Are Thu
Rådgiver
Stine Farstad
Prosjektleder
Petter Fagerlund
Komponist
Shortcut Oslo Klipp
Andre involverte
Tone Steen Sandberg
Ansvarlig hos kunde
Anette Skott
Ansvarlig hos kunde
Kim Syvaldsen
Ansvarlig hos kunde
Marion Nesje
Ansvarlig hos kunde