Burger King og Publicis med ildforbud-stunt
En nye utendørskampanje fra Burger King tar utgangspunkt i det ekstraordinære ildforbudet i Oslo.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Burger King og Publicis sendte en ChatGPT-skrevet artikkel i forbindelse med stuntet. Men ettersom AI-genererte pressemeldinger allerede har blitt litt forrige måned (og jobben forklarer seg selv), så publiserer vi i stedet ledeteksten, så kan du heller gå og lage din egen variant.
Prompt: lag en pressemelding som handler om et stunt markedsføringsbyrået Publicis og Burger King har gjort i anledning ekstraordinært ildforbud i Oslo, der de har annonsert utendørs med et budskap om at ildforbudet ikke gjelder hos Burger King. Sett det opp med en treffende tittel, en artig ingress og noen avsnitt som handler om Burger King generelt og stuntet.
Involverte byråer
Hung Pham
Fotograf
Marte Sønsterud
Designer
Elise Ness
Designer
Andre involverte
Emese Szenczi
Brand Lead Scandinavia, Burger King