Burger King og Publicis med ildforbud-stunt

En nye utendørskampanje fra Burger King tar utgangspunkt i det ekstraordinære ildforbudet i Oslo.

A1 06260 Editx

Burger King og Publicis sendte en ChatGPT-skrevet artikkel i forbindelse med stuntet. Men ettersom AI-genererte pressemeldinger allerede har blitt litt forrige måned (og jobben forklarer seg selv), så publiserer vi i stedet ledeteksten, så kan du heller gå og lage din egen variant.

Prompt: lag en pressemelding som handler om et stunt markedsføringsbyrået Publicis og Burger King har gjort i anledning ekstraordinært ildforbud i Oslo, der de har annonsert utendørs med et budskap om at ildforbudet ikke gjelder hos Burger King. Sett det opp med en treffende tittel, en artig ingress og noen avsnitt som handler om Burger King generelt og stuntet.

Involverte byråer

Publicisnorway logo
Publicis Starcom Mediebyrå
A

Andrea Hopen

Prosjektleder

T

Thea Bjelland Spant

Senior Media Planner

Andre involverte

E

Emese Szenczi

Brand Lead Scandinavia, Burger King