
Coop har tradisjonelt hatt den høyeste andelen norsk frukt og grønt blant de store aktørene i dagligvaremarkedet. Før årets sesong satt i gang for fullt ville Coop Prix fortelle dette til kundene sine, og samtidig avgi et aldri så lite løfte; nemlig at de skal være best på norsk frukt og grønt når det er tilgjengelig.
ANTI fikk Animasjonsdepartementet med på laget og laget to ulike automatas hvor alt skjer direkte i kamera. Og der automatasene er bygget fysisk, ble hele produksjonen gjennomført i løpet av forsommeren uten et eneste fysisk møte.
– Den heldigitale produksjon fungerte veldig bra, men det er klart det blir artig å se hvordan både Martin og Jannecke ser ut i 3D når tiden er inne, sier kreatør Emil Hafslund.
Involverte byråer

Simen Røyseland
Designer
Hildegunn Holtet
Prosjektleder
Shortcut Oslo Etterarbeid
Martin Engh
Regissør
Jannecke Møller
Produsent
Andre involverte
Monica Eidem
Matstylist
Maria Skundberg
Ansvarlig hos kunde
Sonia Rawal
Ansvarlig hos kunde