Eple- og agurknyheter (fra Coop Prix)

Få ting er bedre enn norsk frukt og grønt. Og enda færre ting er bedre enn at det er fort gjort å velge det i butikken.

Coverbilde Coop

Coop har tradisjonelt hatt den høyeste andelen norsk frukt og grønt blant de store aktørene i dagligvaremarkedet. Før årets sesong satt i gang for fullt ville Coop Prix fortelle dette til kundene sine, og samtidig avgi et aldri så lite løfte; nemlig at de skal være best på norsk frukt og grønt når det er tilgjengelig.

ANTI fikk Animasjonsdepartementet med på laget og laget to ulike automatas hvor alt skjer direkte i kamera. Og der automatasene er bygget fysisk, ble hele produksjonen gjennomført i løpet av forsommeren uten et eneste fysisk møte.

– Den heldigitale produksjon fungerte veldig bra, men det er klart det blir artig å se hvordan både Martin og Jannecke ser ut i 3D når tiden er inne, sier kreatør Emil Hafslund.

Involverte byråer

Shortcut Oslo Etterarbeid

301964333 497945412336114 6482053601579369880 n
Animasjonsdepartementet Produksjonsselskap
M

Martin Engh

Regissør

J

Jannecke Møller

Produsent

Andre involverte

M

Monica Eidem

Matstylist

M

Maria Skundberg

Ansvarlig hos kunde

S

Sonia Rawal

Ansvarlig hos kunde