Gutta har begynt med skincare

Det britiske hudpleiemerket Shakeup tar suksessen fra hjemlandet til Norge, og ANTI har fått jobben med å utvikle lanseringskampanjen.

Shakeup campaign 02 highres kopi

Menn og hudpleie er et evig problemområde for kosmetikk-selskapene. I denne lanseringen har Skintific sammen med Anti jobbet med å endre på dette.

Anti har skapt et rikt univers der gutta har begynt med hudpleie. Gjennom filmer, bilder og tekst skal de gjennom kampanjen overbevise norske menn om at det kan være lurt å tenke litt på huden sin.

– Det er på tide at noen kommer på banen med en hudpleieserie tilpasset mannens hud, og ikke minst med en merkevare som snakker direkte til mannen uten å undervurdere ham. Vi gleder oss til å fortelle verden at «Gutta har begynt med Skincare», sier Kimberly Fagerstrøm, salgs- og produktsjef for Shakeup i Norden

Copy of ASV ANTI Shakeup campaign 01 web
Copy of ASV ANTI Shakeup campaign 02 web
Copy of ASV ANTI Shakeup campaign 03 web

– På mange måter har mannen i gata blitt oversett, og i beste fall misforstått når det kommer til hudpleie. Med denne lanseringen er målet å endre på det, sier strategisk rådgiver i Anti, Øistein Engelsen Fjæra.

Se reklamefilmen her.

Elise og Bjørn, Kreativt team hos Anti sier dette:

– Det er for dumt at menn må bli introdusert for hudpleie av kjærestene sine, eller at de kun oppsøker hjelp hvis de har et problem. De vasker håret og pusser tennene, så hvorfor skal det være så vanskelig med ansiktet? Det synes vi er helt på trynet!

Shakeup adshel til trykk
Shakeup adshel til trykk2
Shakeup adshel til trykk3

Kampanjen lanseres Digitalt, og på Kino og OOH i disse dager. Produktene er tilgjengelig på Shakeup.no og i Apotek fra 09.03.24

ANTI Shakeup Press Photo
Anti og Shakeup i skjønn forening.

Andre involverte

A

Andris Søndrol Visdal

Foto

M

Margrethe Liland

AD

M

Mats Taugard Bakken

Kamera og lys-assistent