Bleed satser strategisk

Bleed utvider staben og ansetter designstrateg Annika Mørch.

Mørch kommer fra en stilling som Strategy Manager hos Allen International, et integrert designbyrå i London.
– For meg var Bleed et spesielt interessant byrå i forhold til min kompetanse og internasjonale bakgrunn, sier Mørch.



– Her får jeg den perfekte anledning til å dyrke min lidenskap for strategisk analyse og kundekontakt, og det i et av Norges beste byråer. Bleed blir for meg en spennende kombinasjon av «comfort-zone» og nye utfordringer.

Annika Mørch har bachelorgrad i markedsføring, mastergrad i business og internasjonal konsulenteksamen fra Institute of Business Consulting. Hun har også jobbet innen management consulting i ABN AMRO Bank og med markedsføring og kommunikasjon i offentlig sektor.

Utradisjonelle løsninger – Bleed har tradisjon for å levere utradisjonelle løsninger, og det er utvilsomt det vi er best på. Med Annika på laget kan vi fortsette å utfordre og sprenge grenser for kundene våre og samtidig levere løsninger som er solid forankret i kommunikasjonsstrategi, sier seniordesigner og gründer i Bleed, Svein Haakon Lia.