To til Plastikk Media

De to nyankommende i det interaktive byrået Plastikk Media er kreativ leder Daniel Neegaard og prosjektleder Ida Fiskerud.

Plastikk Media vil spisse sin posisjon ytterligere.
– Vi skal bygge sterkere kommunikasjonsfaglig fokus og styrke båndene mellom egne kunder og de digitale flatene. Vi skal rett og slett tydeliggjøre det vi er i særklasse på i dag, sier Daniel Neegaard.



Plastikk Media teller i dag åtte medarbeidere, og fokuserer hovedsakelig på strategiske webløsninger. Byrået er spesialisert innen bruk av film, og er blant de få i Norge som har egen regissør dedikert til interaktive medier, ifølge dem selv.

Daniel Neegaard har jobbet dedikert med web siden 1997. Som AD i BBDO Proximity fra 2000 og senest i Siste Skrik Kommunikasjon. Han har jobbet med kunder som bl.a. NetCom, Peugeot, Pepsi, Trikken og Plan Norge.

Ida Fiskerud er utdannet ved Central St. Martens innen kreativ reklame og har startet opp og ledet Visningsfilm de siste tre årene.