Blikkfang for Krogh Optikk
Krogh Optikk setter brillekjøpet i fugleperspektiv, i kampanjen for høstens nyheter.
Aktuelt byrå

Schjærven Reklamebyrå

Briller er ikke bare briller. De er viktige for øyehelsen. De sitter midt i ansiktet, og påvirker selvfølelsen. Derfor er det verdt å investere i god kvalitet. I økonomisk tøffe tider er det ekstra viktig for å minne folk på det. Derfor hjelper Krogh Optikk oss med å se det i fugleperspektiv.
– Fugler er blikkfang og vakre! Samtidig er de et spennende symbol på frihet, og på syn. For å bevare falkeblikket, og se som en ugle i natten, bør du investere i briller med god kvalitet, sier Victoria Byhring Eregdy, markedssjef i Krogh Optikk.
Fuglene skal være eventyrlige, i kontrast til bildene. De er laget i 3D og animert av Sara Emilie Engh og Kristian Opland Tangen. Bildene er tatt av Janne Rugland og stylet av Pauline Nærholm.
Kampanjen går live i slutten av oktober og er laget av Schjærven Reklamebyrå.
Modeller fra Team
Hår og sminke av Style Management
Takk til:
TSH
Moniker Oslo
Envelope 1976
Svean, Frogner
Oscar Jacobson
Norwegian Rain
Involverte byråer

Hege Gulbrandsen
Kreatør
Nina Cecilie Loftum
Kreatør
Kristian Opland Tangen
3D og animasjon
Pernille Aakermann
Prosjektledelse
Involverte
Janne Rugland
Fotograf
Pauline Nærholm
Stylist
Victoria Byhring Eregdy
Markedssjef Krogh Optikk
Eline Olsen Dalsegg
Markedskonsulent Krogh Optikk