Blikkfang for Krogh Optikk

Krogh Optikk setter brillekjøpet i fugleperspektiv, i kampanjen for høstens nyheter.

Hovedbilde

Briller er ikke bare briller. De er viktige for øyehelsen. De sitter midt i ansiktet, og påvirker selvfølelsen. Derfor er det verdt å investere i god kvalitet. I økonomisk tøffe tider er det ekstra viktig for å minne folk på det. Derfor hjelper Krogh Optikk oss med å se det i fugleperspektiv.

– Fugler er blikkfang og vakre! Samtidig er de et spennende symbol på frihet, og på syn. For å bevare falkeblikket, og se som en ugle i natten, bør du investere i briller med god kvalitet, sier Victoria Byhring Eregdy, markedssjef i Krogh Optikk.

Fuglene skal være eventyrlige, i kontrast til bildene. De er laget i 3D og animert av Sara Emilie Engh og Kristian Opland Tangen. Bildene er tatt av Janne Rugland og stylet av Pauline Nærholm.

Kampanjen går live i slutten av oktober og er laget av Schjærven Reklamebyrå.

Modeller fra Team
Hår og sminke av Style Management

Takk til:

TSH
Moniker Oslo
Envelope 1976
Svean, Frogner
Oscar Jacobson
Norwegian Rain

Involverte byråer

95774 8fa3b original
Schjærven Reklamebyrå
H

Hege Gulbrandsen

Kreatør

N

Nina Cecilie Loftum

Kreatør

K

Kristian Opland Tangen

3D og animasjon

P

Pernille Aakermann

Prosjektledelse

Involverte

J

Janne Rugland

Fotograf

P

Pauline Nærholm

Stylist

V

Victoria Byhring Eregdy

Markedssjef Krogh Optikk