Fremtiden er misunnelig

Fremtiden er hovedfokuset i Altibox nye kampanje som for tiden er å se på utendørsflater over hele landet.

67996 3e1a9 original
67999 76590 original
68002 4ef31 original
68005 72756 original
68008 42e03 original

Med linjer som på ulike måter viser at fremtiden er misunnelig, befester Altibox posisjonen som leverandør av superraskt fiberbredbånd, med kapasitet man skulle tro hører fremtiden til.

– Menneskers måte å konsumere underholdning på er i stor utvikling, og valg av bredbåndsleverandør er egentlig et valg av infrastruktur for fremtiden. Med 100 prosent fiber helt frem, leverer Altibox teknologi som er rigget for å takle denne nye tv- og bredbåndshverdagen. Dette ville vi få frem i vår nye utendørskampanje, uttaler Lene Bjørck, rådgiver for Altibox.

Kampanjen er illustrert av Magnus Voll Mathiassen, og byrået sier valg av illustratør var opplagt.

– I stedet for å forsøke å spå hvordan internettdingsene og onlinehverdagen vår kommer til å se ut om fem år, valgte vi å se for oss hvordan folk fra fremtiden reagerer når de får høre at vi har hastigheten og kapasiteten deres allerede i dag. Da passet Magnus og hans futuristiske strek perfekt, sier Emil Hafslund og Sondre Røe, kreativt team i Anti.

Per Kristian Voss Halvorsen, kreativ leder i Anti, mener Altibox er en drømmekunde.

– Jobben vår blir ekstra morsom når vi får mulighet til å jobbe med en modig kunde. De ønsker å utfordre i valg av budskap og ikke minst i måten vi forteller det på, og det håper vi denne kampanjen gjør, avslutter han.