![38398 df4f5 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/38398-df4f5-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![38399 cefaa original](https://kreativtforum.imgix.net/images/38399-cefaa-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![38400 2945f original](https://kreativtforum.imgix.net/images/38400-2945f-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
I lanseringsfilmene blir vi kjent med selveste Sulten, en litt snodig fyr som har det med å dukke opp når vi ikke spiser.
– «Ta knekken på sulten» er et konsept som ikke bare spiller på Go’morgens funksjon som et godt og smart lite måltid, men også på det unike i Go’morgen-ritualet som titusenvis av nordmenn utfører hver dag i det de knekker müslikammeret over yoghurten, uttaler Øystein Ulvær, Merkevaresjef i Tine.
Filmene skal gå på kino, TV og web-TV
Andre involverte
Prosjektleder