Ny medlemsmodell for Sats Elixia

Stor lanseringsaktivitet for Sats Elixias nye medlemsmodell, som i disse dager rulles ut i Norge, Sverige og Finland.

81540 b96d0 original
81543 4a2b4 original
81546 92a64 original
81549 3d400 original
81552 a9092 original

Anorak og NoA gikk seirende ut av en nordisk reklamebyrå-pitch i høst i konkurranse med flere nordiske byråkonstellasjoner.

Nå er første resultat av samarbeidet synlig; en stor lanseringsaktivitet for Sats Elixias nye medlemsmodell som rulles ut i Norge, Sverige og Finland i disse dager. Essensen i den nye medlemsmodellen er at man nå betaler for det man bruker og selv setter sammen sitt medlemskap.

– Sats Elixia sin nye medlemsmodell er en gamechanger i treningsbransjen. Det har derfor vært et viktig prosjekt for oss å få på plass, også kommunikativt. Da vi gikk i pitch hadde vi denne store jobben i mente, og denne prosessen og løsningen har trygget oss på at vi valgte riktig byrå, sier Svein Optjernsberget, nordisk markedssjef i treningskjeden.

Det skal koste litt

– Vi ønsket å vise det menneskelige ved å trene, at det koster litt, men ikke mer enn det må. I tillegg ville vi fokusere mer på det ekte. Man må nemlig ikke ha sprettrumpe for å trene på Sats Elixia, sier kreatør Helena Egeland.

– Det er utrolig spennende at vi har startet å jobbe med Sats Elixia, og at vi sammen endrer måten man prater til folk om trening, legger kreatør Anna Berg Gjendem til.

– Omfavner fremtiden

– Det er en stor fjær i hatten for Anorak og NoA å få lov til å jobbe som nordisk lead på Nordens desidert største treningskjede. Vi opplever en aktør som ikke hviler på sine laurbær på grunn av sin størrelse, men som kontinuerlig fornyer kategorien og omfavner fremtiden. Det passer oss midt i blinken og vi har allerede etablert et meget godt samarbeid, sier Kine Werenskiold, rådgiver i Anorak.

– Det oppleves også som at NoA-modellen gir store fordeler i et veldig bevegelig marketing-univers, med Making Waves som teknologi-leverandør, med NoAs analyseselskap Evidence som innsiktsleverandør og Making Waves content services som leverandør av redaksjonelt innhold til egne kanaler, legger hun til.

Anorak har utviklet lanseringskommunikasjon som både inkluderer filmer, bannere, utendørs, radio og senterkommunikasjon, mens Content Services i Making Waves har utviklet tilhørende innhold til Sats Elixia sine digitale plattformer.