Ser du historien bak tallene, eller tallene bak historien?
Det er ingen tradisjon i norsk revisjonsbransje for å bruke profesjonell design og markedsføring for å differensiere seg
Aktuelt byrå
DIST Creative
Det er ingen tradisjon i norsk revisjonsbransje for å bruke profesjonell design og markedsføring for å differensiere seg. Konsekvensen er at «alle» revisjonsbedriftene likner på hverandre.
Plutselig endret forutsetningene seg. 1. juni 2011 fjernet myndighetene revisjonsplikten for de minste virksomhetene i Norge.
Med et pennestrøk forsvant 1,5 milliarder kroner bort fra markedet for de mellomstore revisjonsbedriftene. Konsekvensen er markant økt konkurranse, pris- og marginpress samt ledig kapasitet i revisjonsbransjen.
Utfordring:
I et marked hvor alle revisorer kommer fra de samme skolene, forholder seg til de samme revisjonsreglene, posisjonerer seg likt og leverer de samme produktene: Hvordan kan Kjelstrup & Wiggen differensiere seg fra alle andre?
Kjelstrup & Wiggen utvikler et totalt annerledes kommunikasjons-
konsept og redesigner hele virksomheten.
6767-21e60-original.pdf
Involverte byråer
DIST Creative