Dinamo styrker retailkompetansen

Prisbelønte Anne Myklebust skal begynne å jobbe på Lagåsen.

12587 9130a original

Anne Myklebust har jobbet mange år med retail i ulike selskaper og blir en del av enheten Dinamo Retail. Myklebust har stått på pallen til Retailprisen flere år på rad. For noen år siden fikk hun også gullblyanten i forbindelse med et prosjekt for Røde Kors.

– Jeg gleder meg veldig til å starte i Dinamo. Både på grunn av satsningen som blir gjort i sisteledd, og stemningen jeg opplever i veggene der oppe. Samtidig får jeg jobbe på lag med noen av de dyktigste og mest profesjonelle kommunikatørene i bransjen, sier Myklebust.

Økt satsning på retail. Dinamo Retail er en del av Dinamos økte satsning på sisteleddsmarkedsføring. Myklebust blir en viktig brikke i Dinamos satsning på retailsegmentet.

– Sisteledd ble min greie. Jeg visste fort at det var dette jeg ville jobbe med. Nå vil jeg nok møte mange av erfaringene jeg har fra tidligere. Samtidig vet jeg at tiden har gjort retail til noe helt annet enn det jeg begynte å jobbe med tilbake i 1999, påpeker Myklebust.

Myklebust har erfaring fra blant annet McCann, SLB, New Deal/DDB og Retail House. Daglig leder i Dinamo Retail, Henning Cook, er svært fornøyd med forsterkningen på retail.

– Anne har en solid CV. Når vi nå rekrutterer nye medarbeidere til oss er det naturlig at vi søker de aller beste innen fagområdet. Anne er blant dem. Vi har tidligere i år hentet inn faglig ansvarlig og seniorrådgiver Helen Selberg Johansen, som kommer fra Statoil. Samlet sett styrker dette vår kompetanse på fagområdet, noe vi fortsatt vil kommer til å gjøre, sier Cook.

På bildet (f.v.): Henning Cook, Anne Myklebust, Helen Selberg Johansen. Foto: Dinamo