DM fra Egen kategori til Brings DM-pris
Etter over 17 år i Egen kategori, melder DM nå overgang til Brings DM-pris.
– Det er ingen dramatikk i dette, men etter 17 fantastiske år i Egen kategori, var tiden moden for å prøve noe nytt. Hos Brings DM-pris vil jeg fortsatt kunne jobbe med det jeg liker aller best: å finne og løfte frem den beste kreative direktekommunikasjonen Norge har å by på, sier DM til Kreativt Forum.
Sjefen for satsingen Brings DM-pris, Børre Jensen, har følgende å tilføye.
– Å få med DM på laget var veldig naturlig for oss. DM har en egen evne til å skape personlig kommunikasjon og har alltid evnet å fornye seg opp gjennom årene. Vi vet også av erfaring at DM vil fortsette å utrette mye bra i årene som kommer.
Gratis innsendelse, Cannes-tur i premie
Og hos Brings DM-pris er DM allerede i full sving med nye oppgaver.
– Vi er allerede godt i gang med å lete etter nye måter å kommunisere at det er gratis å sende inn til den nye spesialprisen i Gullblyanten, at fristen er 26. januar og at premien er to festivalpass til Cannes Lions 2017.
Send inn jobber på Gullblyanten.no.