Kitchen utvider det digitale laget

SHIFT, som er Kitchens digitale enhet, utvider med tre nye hoder.

80562 2e590 original
Fra venstre: Dennis Askeland (27), Silje Strømmen (26) og Fridtjof Hødnebø (30).

Mange muligheter og nye kanaler er både spennende og utfordrende. Det er mye skal skal tas hensyn til, noe som også gjør det utfordrende å være kunde. – I Kitchen tror vi på at de kreative løsningene blir best hvis vi holder i strategien, produksjonen og uttaket i alle kanaler. Derfor er vi glade for styrke vårt lag av dyktige rådgivere og produsenter gjennom ansettelsen av tre nye digitale hoder i Kitchens digitale enhet SHIFT, forteller Lise Marie Mørkved, leder i SHIFT.

– Vi ser at det blir stadig viktigere å levere målrettede buskap på flere flater samtidig. Nå er vi enda bedre rustet til å levere på nettopp dette, og vi er allerede godt i gang med å dele denne nye kompetansen med kundene våre, fortsetter Mørkved.

Dette er de nyansatte:

  • Silje Strømmen (26) er utdannet journalist med en master i publisering fra London College of Communication. Hun går inn i rollen som redaktør/innholdsprodusent i Shift. Hun har tidligere jobbet som tekstforfatter i Tenk Kommunikasjon og er features editor av sykkelmagasinet Bikevibe.
  • Fridtjof Hødneby (30) har 13 års utenlandserfaring og bakgrunn fra Google og som selvstendig konsulent. I Kitchen vil han jobbe med hjelpe kunder levere riktig budskap til riktig tid og til riktig bruker, så kommunikasjonen fungerer optimalt. Han brenner for å oversette kunders forretningsmål til digitale aktiviteter som leverer fantastisk ROI.
  • Dennis Askeland (27) har lang erfaring med utvikling av interaktiv markedsføring. Han kommer fra Oktan og har tidligere erfaringer fra Isobar og Involve!. Han har også bakgrunn som AD-assistent.