Prosjektleder til IXD

IXD ekspanderer. Siste skudd på stammen er Kristel Alstad-Evjen, som kommer fra Kitchen.

7755 5f2c0 original

IXD er på årets Gaselleliste. Nylig vant de også Rosing-prisen for «Årets nettsted». Bakgrunnen for utmerkelsen var deres arbeid med NKIs nye hjemmesider.

Integrert kommunikasjon mer viktig. – Vi skal utvikle og designe nettløsninger som oppnår målbare resultater, og de siste årene har vi vært involvert i flere spennende prosjekter, blant annet for Storebrand, color Line, Coop, Terra, Telio, Rica og NKI, forteller Teodor Bjerrang, selskapets gründer og daglige leder.

Ny kollega for Bjerrang er Kristel Alstad-Evjen, som kommer fra reklamebyrået Kitchen.

Smelter sammen
. – Skal du skape gode resultater for kundene fremover, må du bli enda mer bevisst på hva de ønsker å oppnå, innenfor de ressursene som de har til rådighet. Det kreves at du ser sammenhengen mellom de ulike kommunikasjonstjenestene. Tidligere var det mer vanlig å sjonglere mellom ulike byråers kompetanse, hvor bedriften for eksempel samarbeidet med ett reklamebyrå, ett PR-byrå, ett mediebyrå og et webselskap. Skal IXD henge med i konkurransen trenger de enda bredere kompetanseflate. Ansettelsen av Kristel er en del av denne strategien, forteller Bjerrang.

I Kitchen jobbet Kristel Alstad-Evjen blant annet for Jean Paul, Match og Interoptik, og hun mener erfaringen fra reklamebransjen blir verdifull for IXD.

– Jeg håper å forene det beste fra de to bransjene reklame og digital, slik at vi kan fremdyrke enda bedre prosesser for kundene. Det vil si alt fra brief, oppstart, budsjettering til gjennomføring, leveranse og produkt, sier hun.

Foto: IXD