Satser på nett

Kommunikasjonshuset Dinamo forsterker sin digitale satsing og har ansatt Haagen Sæther-Larsen i en ny stilling som leder av Dinamo Interaktiv.



Dinamo Interaktiv er en integrert del av Dinamo Reklame og har ansvar for interaktiv kommunikasjon for kunder, på tvers av fagenhetene i kommunikasjonshuset.

Haagen Sæther-Larsen er allerede godt i gang i ny stilling og Dinamo Interaktiv er på plass i nyoppussede lokaler på Lagåsen. Haagen har tung erfaring med over 10 år i drikkevareselskapet Ringnes, sist som marktingdirektør, via markedsdirektør i digital-TV -og bredbåndsselskapet Get til Group M, hvor han jobbet med forretningsutvikling. Haagen har utdannelse fra Arizona State University i USA.
– Hans brede erfaring fra arbeid med merkevarer, kombinert med erfaring fra teknologibedrift og mediarådgivningsbransjen er ideelt for vår videre oppbygging innen det interaktive området, sier Tom Søgård, daglig leder i Dinamo Reklame.

– Helhetsperspektiv og bruk av digitale løsninger som elementer i integrert kommunikasjon er viktig for oss i Dinamo og Haagens erfaring og tilnærming passer svært godt i dette perspektivet, sier Søgård.

– Med så mange kompetente, digitale hoder på plass er vi i stand til å skape annerledes og effektiv, interaktiv kommunikasjon for kundene på tvers av Dinamos avdelinger, sier den nyansatte selv.