Stensrud og Askim til SMFB

Thomas Askim og Eirik Stensrud, teamet bak Fretex' internasjonalt hedrede Surprise Catwalk-kampanje, har valgt SMFB som sin nye lekegrind.

7718 cebbe original

– Nå er vi supermegafornøydeboys. Dette er i våre øyne det mest progressive byrået i Norge, og vi gleder oss stort til å komme i gang med våre nye blodsfrender, sier teamet, som nå har «kreatør i SMFB» på visittkortet.

Askim og Stenrud har jobbet fem år i Kitchen og to år i Saatchi & Saatchi, og har erfaring med kunder som Norwegian, 1888, Flytoget, Djuice, Fretex og mange flere. Teamet har vunnet en drøss med priser både nasjonalt og internasjonalt, blant annet sølv i utendørskategorien i Cannes Lions i sommer.

– Nå har vi skaffet oss enda mer muskler, for selv om det kanskje ikke ser slik ut rent fysisk, er Thomas og Eirik noen kraftplugger av noen kreatører. Så i motsetning til resten av verden ser SMFB frem til et morsomt 2012, sier Christian Steen, byråleder i SMFB.

SMFB teller nå 24 ansatte, derav fem kreative team. I Kampanjes Byråprofil ble SMFB rangert som Norges nest beste reklamebyrå.

Foto: SMFB