To konsulenter til Schjærven

Schjærven Reklamebyrå styrker rådgivningskapasitet og kompetanse ved å ansette to nye konsulenter.

66372 1a856 original
Thomas Rydgren, Kei Grieg Toyomasu og Pål Fasseland. Foto © Schjærven

Pål Fasseland kommer til Schjærven Reklamebyrå fra Creuna AS hvor han de siste årene har jobbet som senior rådgiver for blant annet Visit Norway, Norges Sjømatråd og Avinor. Han har en mastergrad fra NHH i merkevareledelse og har bred erfaring med å utvikle sterke merkevarer i TINE og Felleskjøpet.

– Jeg ser frem til å jobbe sammen med svært dyktige fagpersoner for noen av de sterkeste merkevarene i Norge, sier Fasseland.

Thomas Rydgren kommer fra Design Container, hvor han har jobbet som konsulent med rådgivning på digitale løsninger.

– Etter å ha jobbet tett med utviklere og designere hovedsakelig innenfor det digital de siste årene, ser jeg nå frem til å jobbe tett med hele kommunikasjonsløpet, sier Rydgren.

Ifølge Kei Grieg Toyomasu, leder for konsulentene i Schjærven, har byrået finkjemmet markedet etter nye rådgivere.

– Pål og Thomas har begge en solid forståelse av hvordan man kan utnytte de enorme digitale endringene som er i ferd med å snu om på bransjen, og begge er fine folk som vi tror passer perfekt inn i Schjærven-kulturen, sier leder for konsulentene i Schjærven Reklamebyrå, sier Toyomasu.