Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Bronse til Per Høj

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Anorak, Per Høj og SMFB til Cannes-finale

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Fagforbundet vant mai-Sølvmikken

 

Arbeider

Kampkræsj

Kunde VG
Byrå Per Høj
I samarbeid med Tangrystan
Lansert August 2019

Ny kampanje for VG.

Lyden av bærekraft

Kunde Franzefoss
Byrå Per Høj
I samarbeid med Departementet
Shortcut Oslo
Tilt
Sagveien Resort
Lansert August 2019

For de som jobber med bærekraft til daglig, handler det om å knuse, skvise, smelte og smadre. Sånt blir det lyd av.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...