10 000 timer

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping
Medieplassering
TV, Some, Event
Norsk Tipping har ikke for vane å peke på problemer i idrettnorge. Det har vært nok av suksess å lene seg på. Men i 2018 skjedde det noe. De la inn en «like muligheter-klausul» for alle nye sponsoravtaler og sendte ut dette budskapet på nett, tv og rett i fleisen på 700 stivpynta (og for det meste mannlige) idrettstopper under årets idrettsgalla.

Bidragsytere

  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Lars Mitlid
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Kavar Singh
    Regissør
  • Espen Horn
    Producer
  • Pål Enger
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Fuglem
    Grafisk Design
  • Inge Fosseie
    Grafisk Design
  • Henrik Pedersen
    Klipp