100 % wow

20684 16b43 original
20687 f700d original
20690 c9f39 original
Sendt inn av
HK Reklamebyrå
Kunde
Trondheim Kammermusikkfestival
Medieplassering
Sommeren og høsten 2014
Kammermusikk? Sær, snobbete finkultur for en blåhåret elite. Å utvikle ny identitet for en kammermusikkfestival er å ta opp kampen mot fordommer, avmakt og myter, selv blant ellers flittige konsertgjengere. Utfordringen er å senke terskelen og bruke et språk – både tekstlig og visuelt – som gjør musikken og artistene mer tilgjengelige. Å velge vaskelappen og dens symboler for Trondheim Kammermusikkfestival var et bevisst valg i jakten på grep som forklarer og folkeliggjør. Alt en festival kan by på – artister, konserter, opplevelser, temperaturer, inntrykk og følelser – kan beskrives med et symbol. Bare se og hør.

Bidragsytere

  • HK reklamebyrå
    Art Director
  • HK reklamebyrå
    Tekstforfatter
  • HK reklamebyrå
    Kreativ leder
  • HK reklamebyrå
    Planner
  • HK reklamebyrå
    Konsulent
  • HK reklamebyrå
    Reklamebyrå
  • HK reklamebyrå
    Prosjektleder
  • Vegar Snøfugl
    Ansvarlig hos kunde
  • Sigmund Tvete Vik
    Ansvarlig hos kunde
  • Arild Juul
    Fotograf
  • HK reklamebyrå
    AD-assistent