100 % wow

20711 f7139 original
20714 b25ff original
20717 98a63 original
20720 2e04a original
Sendt inn av
HK Reklamebyrå
Kunde
Trondheim Kammermusikkfestival
Medieplassering
Festivalens programmagasin
Kammermusikk? Sær, snobbete finkultur for en blåhåret elite. Å utvikle ny identitet for en kammermusikkfestival er å ta opp kampen mot fordommer, avmakt og myter, selv blant ellers flittige konsertgjengere. Utfordringen er å senke terskelen og bruke et språk – både tekstlig og visuelt – som gjør musikken og artistene mer tilgjengelige. Å velge vaskelappen og dens symboler for Trondheim Kammermusikkfestival var et bevisst valg i jakten på grep som forklarer og folkeliggjør. Alt en festival kan by på – artister, konserter, opplevelser, temperaturer, inntrykk og følelser – kan beskrives med et symbol. Og riktig temperatur.

Bidragsytere

  • HK reklamebyrå
    AD-assistent
  • HK reklamebyrå
    Art Director
  • HK reklamebyrå
    Tekstforfatter
  • HK reklamebyrå
    Konsulent
  • HK reklamebyrå
    Prosjektleder
  • Arild Juul
    Fotograf
  • HK reklamebyrå
    Reklamebyrå