Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
I tillegg til musikk må band i 2015 også kunne markedsføre seg selv for å lykkes. De fleste ønsker kun å spille musikk og sliter med de mer “kjedelige” oppgavene.
Vi spurte unge band som allerede er kommet langt på vei om hva de gjerne skulle visst mer om da de var helt ferske.
Basert på tilbakemelding fra artistene har vi laget et konsept for BandOrg hvor vi sammen med kjente norske artister utfordrer band innen alt fra å skaffe øvingslokale, til søknad om støtte, låtskriving, PR og sosiale medier.
Vår teori er at Norges unge band er sultne, ivrige og klare for å gjøre det meste for å oppnå suksess.
Utfordringene deles via Bandorgs responsive landingside og krysspubliseres i tillegg på både artistens og BandOrgs sosiale kanaler.
Deltakerne deler bidrag på egne kanaler med linker til konkurransen. På landingssiden kan fans, familie og venner avgi stemmer som vil bli lagt til i juryens vurdering.
Plata vår har 12 spor, og deltakerne må gjennom alle for å vinne den gjeveste premien av de alle. Utgivelse.