7,6 sekunder

Sendt inn av
TRY
Kunde
Volkswagen
Medieplassering
Bannere (bla TV2 mobil/ tablet/ .no)TV (bla TV2, Discovery, MTG, Fox), Web-TV (TV2.no, dagbladet.no), Facebook.
Passat GTE er en sporty, avansert hybridmodell fra Volkswagen. Hvordan få frem alle fordelene til bilen på en underholdende måte? Vi bestemte oss for å lage en konkurranse, en slags ”dille”, som folk kunne aktivisere seg selv med via mobilen på T-banen, buss eller et venteværelse. Hver gang man spilte, fikk man servert en produktfordel. I gjennomsnitt forsøkte spillerne seg over 30 ganger, og ble mao eksponert for 30 produktfordeler. Men det aller viktigste var at de fikk med seg at GTE var en sporty bil som gjorde unna 0-100 på 7, 6 sek. Vi anbefaler sterkt juryen å prøve aktiviteten selv via mobilen (og med lyd!). Nå ligger den på gte.arkivert.no (I konkurranseperioden var nettadressen gte.no)

Bidragsytere

  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Karin Lund
    Art Director
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Annette Werner
    Annet (må beskrives)
  • Marianne Strandly
    Producer
  • Martin Klausen
    Webdesign
  • Magnus Bergman
    Webutvikling
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Frode Ekeberg
    Annet (må beskrives)
  • Kim Holm
    Annet (må beskrives)
  • Christian Lundvall
    Annet (må beskrives)
  • Roy Kristoffersen
    Annet (må beskrives)
  • Siv Martine Nyborg
    Annet (må beskrives)
  • Hanna Sætre
    Annet (må beskrives)
  • Tor Anton Bjørge
    Ansvarlig hos kunde