7 rette land

Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Norsk Tipping
Medieplassering
P4
Høsten 2016 skulle Norsk Tipping rekruttere nye spillere i alderen 18-25 år. En eventyrlysten målgruppe, som ikke har etablerte spillvaner hos Norsk Tipping. Derfor gjorde vi første spill litt enklere og premien litt mer spontan. Vi byttet ut tall med land på lottokulene. Syv land ble trukket ut, og de som hadde syv rette land var med i trekningen av en rundreise for to, til nettopp de syv valgte landene i reiserekka.

Bidragsytere

  • Christoffer Rontén
    Art Director
  • Thea Breili
    Art Director
  • Torbjørn Aksdal
    Planner
  • Håkon Fretheim
    Annet (må beskrives)
  • Sverre Midttun
    Annet (må beskrives)
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Både Og
    Produksjonsbyrå
  • Øyvind Waage
    Kreativ leder
  • Eskil Paus
    Regissør
  • Rønnaug Marie Andersen
    Ansvarlig hos kunde
  • Magnus Andresen
    Annet (må beskrives)