A Flying Start

Sendt inn av
TRY
Kunde
Handelshøyskolen BI
Medieplassering
Youtube/Facebook/kampanjeside
Kjære jury. Vi håper dere ser både casefilm og vedlagte online film. BI ville tiltrekke seg flere internasjonale studenter. Sosiale medier gir mange muligheter til å snakke til en segmentert målgruppe, og BI har mye data på hvor søkerne kommer fra og hvem de er. Problemet er at potensielle studenter blir bombardert av studiesteder som alle har segmentert seg frem til den samme perfekte målgruppen - og hvor alle snakker det samme språket: Faglige akkrediteringer, fasiliteter og karrieremuligheter. Derfor så vi en mulighet til å stå ut, gjennom å presentere en historie i newsfeeden til målgruppen som de kanskje ikke hadde forventet å se fra en business skole. Gjennom en film segmentert mot målgruppen lovet vi å pre-introdusere én heldig søker for hele Norge allerede før ankomst – for å gi han eller henne en perfekt start på sitt nye liv i Oslo. Dette var tydeligvis en historie folk hadde lyst til å dele og engasjere seg i – enten ved å dele, like, kommentere, eller tagge venner de mente ville likt en kjendisstatus i Norge.

Bidragsytere

  • Eirik Sørensen
    Annet (må beskrives)
  • TRY
    Reklamebyrå
  • Kristian Lyse
    Konsulent
  • Helle Jentsch
    Prosjektleder
  • Terje Johnsen
    Grafisk Design
  • Erikha Harket
    Annet (må beskrives)
  • APT
    Produksjonsbyrå
  • Marius Nohr
    Webutvikling
  • Joacim Sjöberg
    Webdesign
  • Linda Tillier
    Producer
  • Einar Film & Fortellinger
    Produksjonsbyrå
  • Nicolai Cleve Brock
    Regissør
  • Guri Neby
    Producer
  • Henriette Carlsen
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Træller
    Klipp
  • Indianerane
    Musikk
  • OMD
    Annet (må beskrives)
  • Be On Nordics
    Annet (må beskrives)
  • Arne Wellberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Steffen Fidjeland
    Ansvarlig hos kunde
  • Anette Skott
    Ansvarlig hos kunde
  • Finn Knudsen
    Annet (må beskrives)
  • Tommy Lybekk
    Annet (må beskrives)