A Flying Start

Sendt inn av
TRY
Kunde
Handelshøyskolen BI
Medieplassering
Youtube/Facebook/kampanjeside
Kjære jury. Vi håper dere ser både casefilm og vedlagte online film. BI ville tiltrekke seg flere internasjonale studenter. Gjennom mulighetene sosiale medier gir, og ved å velge ut nøkkelmarkeder vi vet søkere kommer fra, segmenterte vi oss frem til en helt konkret målgruppe. Når vi i tillegg kommuniserte noe man kanskje ikke hadde forventet fra en business skole, var veien kort til engasjement, verdifulle samtaler i kommentarfeltet, og at potensielle studenter ble ledet videre inn på kampanjesiden. Her kunne vi umiddelbart se responsen, enten i form av delinger, påmeldinger til konkurransen eller faktiske søknader til skolen. 3000 personer har søkt om å bli pre-introdusert for hele Norge – og for å vinne må man også søke på skolen. Alle 3000 har, i tillegg til kontaktinformasjon, gitt oss deres unike begrunnelse for hvorfor nettopp de skal få oppleve tidenes pre-introduksjon i Norge. Og denne informasjonen brukes til en skreddersydd, personlig oppfølging, mot målet om å øke antallet søkere på faktiske studier på BI.

Bidragsytere

  • Finn Knudsen
    Annet (må beskrives)
  • Eirik Sørensen
    Annet (må beskrives)
  • TRY
    Reklamebyrå
  • Kristian Lyse
    Konsulent
  • Helle Jentsch
    Prosjektleder
  • Terje Johnsen
    Grafisk Design
  • Erikha Harket
    Annet (må beskrives)
  • APT
    Produksjonsbyrå
  • Marius Nohr
    Webutvikling
  • Joacim Sjöberg
    Webdesign
  • Linda Tillier
    Producer
  • Einar Film & Fortellinger
    Produksjonsbyrå
  • Nicolai Cleve Brock
    Regissør
  • Guri Neby
    Producer
  • Henriette Carlsen
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Træller
    Klipp
  • Indianerane
    Musikk
  • OMD
    Annet (må beskrives)
  • Be On Nordics
    Annet (må beskrives)
  • Arne Wellberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Steffen Fidjeland
    Ansvarlig hos kunde
  • Anette Skott
    Ansvarlig hos kunde
  • Tommy Lybekk
    Annet (må beskrives)