Alt du trenger til sesongens store og små prosjekter

Sendt inn av
Breakfast AS
Kunde
Biltema
Medieplassering
YouTube, interne flater, web-bannere, riksdekkende TV, sosiale medier
Biltema er en av skandinavias største varehuskjeder. De har mange lojale kunder, men alt for mange vet ikke hva de tilbyr. Biltema sier selv at de er «mye mer enn bare bil». Tiden var inne for å bevise dette, og dermed nå ut til nye målgrupper. Gjennom året gjennomførte vi store prosjekter, kun bygget med varer fra Biltema sine varehus. Gjennom aktivitetene skulle vi nå ut til inspirere, engasjere og skape aktiviteter som igjen deles i sosiale medier, egne kanaler, internt, tv-reklame, web-bannere mm. Vi har bygget en måne, en bølge på land og overrasket med et pop up vannland, alt basert på sesongens nyheter, aktuelle hendelser og å vekke oppmerksomhet. Summen er innhold og aktiviteter som har gjort Biltema attraktive for helt nye målgrupper. I tillegg har det engasjert internt og bekreftet allerede lojale kunder om at Biltema er sjappa som har alt man trenger, uansett prosjekt.

Bidragsytere

  • Thomas de Vries
    Annet (må beskrives)
  • Ole Eliassen
    Annet (må beskrives)
  • Helene Styve
    Prosjektleder
  • Ellen Morgenstjerne
    Prosjektleder
  • Christian Braathen
    Annet (må beskrives)
  • Henrik Bydal
    Annet (må beskrives)
  • Westerdals film og TV v/Magnus B Kloster-Jensen, Jonas Lien Svarstad, Peter Hjeltholm, Simen Øvereng
    Annet (må beskrives)
  • Evensen Pictures
    Annet (må beskrives)
  • Alexander Vestnes
    Annet (må beskrives)