Alt inkludert

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Norwegian
Medieplassering
Facebook, TV2, TVNorge, Discovery; vg.no; nettavisen.no m.fl
Norwegian. "Alt inkludert for en dag." Vår oppgave var å snu folks oppfatning av Norwegians forretningsmodell. Hovedkonkurrenten, snakker om at de har bagasje, setevalg, kaffe og aviser "Alltid inkludert" i prisen. Mens Norwegian selger et nedstrippa produkt for å holde prisene nede. Dette gjør at mange har en negativ oppfatning av at det dukker opp tillegg i prisen etterhvert som man legger til ting. Egentlig er det jo Norwegian sin modell som er mest rettferdig. Du betaler bare får det du trenger, ikke for alle andre. Vi tenkte at den beste måten å vise dette på var å innføre konkurrentens forretningsmodell for en dag og se hvordan kundene reagerte.

Bidragsytere

  • Ørnulf Johnsen
    Planner
  • Marius Hanstad
    AD-assistent
  • Kjetill Nybø
    Art Director
  • Hallvard Fjellbrathen
    Tekstforfatter
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Caroline Werring
    Producer
  • Ellen Sørnes Hilleren
    Prosjektleder
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Hanne Kopstad
    Byråproducer
  • Mathias Hovgaard
    Regissør
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Hugo Hagemann Føsker
    Producer
  • Andreas Riiser
    Regissør
  • Pias Semb/Magne Lygner
    Producer
  • Bacon OSL
    Produksjonsbyrå
  • Storyline
    Annet (må beskrives)