Annonsen som leser tankene dine

27316 3a40f original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
TINE
Medieplassering
vg.no, finn.no tablet, finn.no mobil, finn.no, klikk.no mobil, klikk.no, Xaxis, Kampanjeside (tankeleser.tine.no)
TINE ønsket å lansere sin nye, smarte oppskriftstjeneste. Nettjenesten bruker algoritmer for å gi brukerne skreddersydde oppskrifter og ukemenyer. Oppgaven var å gi tjenesten et navn, i tillegg til å lage en lanseringskampanje som fremhevet tjenestens smartness og konverterte registreringer. Navnet ble MatSans (matsans.no), med kampanjeslagordet "Lærer seg hva du liker". Dette støttet opp under idéen "Annonsen som leser tankene dine". Kampanjen brukte nettannonser på mobil, nettbrett og desktop som eneste betalte medie.

Bidragsytere

  • Adam Billyeald
    Art Director
  • Jørgen Lauré
    Tekstforfatter
  • Paal Tarjei Aasheim
    Konsulent
  • Kristin Lien
    Prosjektleder
  • Torjan Rood Vastveit
    Grafisk Design
  • Knut Skåla
    Annet (må beskrives)
  • Elisabeth Svendsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Stine Huseby
    Ansvarlig hos kunde
  • Alexander Nilsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Espen Haviken
    Ansvarlig hos kunde
  • Linda Cecilie Strøm
    Grafisk Design
  • Knut Arne Sorknes
    Annet (må beskrives)