ARNE

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping
Den største problemstillingen Oddsen hadde i 2020 var at omtrent all idrett i verden stoppa. En mer positiv, men likevel ny og uvant problemstilling, kom når fotballen starta opp igjen. Ikke bare måtte Oddsen sette opp spillobjekter og odds på timers varsel, de måtte også lage spillkommunikasjon for åpning av diverse europeiske ligaer på like kort tid. Løsningen er ikke ny (den er snarere utskjelt i vår bransje) men den lar seg høre når det er selveste Arne Scheie som prater. En liten lydvri gjør stor forskjell. Gi dubbing en sjanse!

Bidragsytere

  • Lars-Kristian Harveg
    AD
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Inge Fosseie
    Design
  • Thomas Fuglem
    Case
  • Andreas Riiser
    Regi
  • Ola Narum Berg
    Produsent
  • Lise Kampenhøy
    Markedskommunikasjonsansvarlig