Arne blir digital

31713 15ca7 original
31716 fdccf original
Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Mattid
Medieplassering
Facebook, YouTube, Spotify-ads, Spotify branded playlist, Kahoot, Instagram, App, Radio Trondheim
Det er mange tilbydere av matkasse-konsepter, og det blir stadig fler. Det var derfor ingen enkel oppgave å skulle lansere Arne Brimis matkasse MATTID, som siste kokk i rekken. Aktørene forteller oss gjentatte ganger om varierte og sunne menyer, at hverdagen blir enklere og om lokalproduserte råvarer. De fleste er også komponert av en kyndig og kjent matmann. Så, hva er det som skiller Arnes matkasse fra andre, og hvordan skulle vi få oppmerksomhet rundt lanseringen? Det er ihvertfall én ting som gjør anledningen unik: Arne Brimi har i en årrekke vært regnet som norges fremste eksponent for norsk matkultur. Det han derimot ikke er særlig kjent for eller med, er internett. Brimi-mat på nett er derfor Arnes første steg mot full digital transformasjon! Gjennom konseptet “Arne blir digital”, blir vi kjent med en ny og overaskende side av mesterkokken; For han er emojis, blogging, 3D briller, QR-koder og streaming av musikk like nytt og spennende som matkasser kan være for andre. Digitale krumspring fra Norges mest analoge kokk, dannet grunnlaget for innhold på tvers av kanaler som i første omgang skulle sjarmere Trøndelag, deretter resten av landet.

Bidragsytere

  • Pål Jespersen
    Annet (må beskrives)
  • Oskar Bringager
    Annet (må beskrives)
  • John Aurtande
    Konsulent
  • Lisbeth Fasting
    Prosjektleder
  • Sverre Koch
    Regissør
  • Åsmund Indrebø Næs
    Webutvikling
  • Kent Robin Haugen
    Webutvikling
  • Parkas production
    Produksjonsbyrå
  • Fredrik Stabenfeldt
    Annet (må beskrives)