Arrangementsprofil Baker Hughes Norge

Sendt inn av
Aldente Reklamebyrå
Kunde
Baker Hughes Norge
Medieplassering
DM (plakat) i posten, invitasjon/påmelding/kvittering pr mail/web, resten under arrangementet
Baker Hughes er ett av verdens største oljeserviceselskap. I Norge arrangerer selskapet en årlig fagdag for kundene - Baker Hughes Techno. Årets tema var Fusion, med bakgrunn i at selskapet nylig hadde samlet alle produktlinjene under ett. Ved å sette sammen alle delene i selskapets kompetanse kunne de gi kundene et enda bedre tilbud. Dette ble også ideen bak konseptet: Ved hjelp av verktøy fra de ulike avdelingene hos Baker Hughes skapte vi ordet Fusion. Konseptet skulle ut i flere flater: Teaser, invitasjon, påmeldingsnettside, kvittering, skilting, program, kart, meny og visuelt bakteppe for det som skjedde på scenen.

Bidragsytere

  • Janne Norheim
    Annet (må beskrives)
  • Linda Gudmestad
    Tekstforfatter
  • Destino/Aldente
    Webutvikling
  • Åse Line
    Prosjektleder
  • Kristin Vinje
    Ansvarlig hos kunde
  • Aldente
    Webdesign
  • Kristin Koll Svensen
    Annet (må beskrives)
  • Andreas Kleiberg
    Fotograf