Artistgalla

Sendt inn av
Mamma og Pappa Reklamebyrå AS
Kunde
Røde Kors
Medieplassering
Radio Norge
Det er mye nød i verden og mange om fadderbeinet. Oppgaven var å skaffe flest mulige seere med et størst mulig potensiale til å bli faddere under Rød Kors sin artistgalla. Fordi det er vanskelig å forstå at barn kan ha det så vondt, ble språkbarrien brukt som virkemiddel. Det hårete målet var 5.000 nye faddere under artistgallen. Resultatet ble 15.040. Radiospotten alene kan selvfølgelig ikke ta all æren for dette, men var et viktig bidrag til å sette søkelyset på barnas vanskelige situasjon og behovet for å hjelpe.

Bidragsytere

  • Kim Morten Mohn
    Annet (må beskrives)
  • Arild Orholm
    Annet (må beskrives)
  • Tom Kr. Foosnæs
    Konsulent
  • Ine-E. Eliesen
    Prosjektleder
  • Nina Elisabeth Larsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Både Og
    Produksjonsbyrå
  • Eskil Paus
    Regissør
  • Joachim Sandvik
    Lyd
  • Mamma og Pappa
    Reklamebyrå