b-Eat it

Sendt inn av
Aleksander Enghaug
Kunde
Peppes Pizza
Problemstilling: Peppes Pizza trenger å nå ut til den yngre målgruppen. Den yngre målgruppen velger ofte andre typer fast food som kebab og hamburger framfor pizza fra Peppes. www.Peppes.no/B-eatit.no er en kampanjeside for en beatboxkonkurranse for Peppes Pizza Du skal spille av din egen beat og sende inn ditt til konkurransen om å bli Norges neste beatboxstjerne. Ditt bidrag kan være enten en filmsnutt eller en radiospott. Konseptet er å få mest stemmer av andre, fordi du kan ikke stemme på ditt eget bidrag. Premien er at ditt bidrag får bli med i neste Peppes Pizza-reklame på tv og radio. Nettsiden består av instruksjoner, andre bidrag, avspilling av originale TV- og radio-reklame, og nedlasting av applikasjon. På nettsiden kan du laste ned applikasjon for å spille inn ditt bidrag til mobil. Ved tillatelse, blir automatisk deltagerens bidrag delt på Facebook. Dette for at flere personer skal høre ditt birdrag, og dine sjanser for flere stemmer øker betraktelig. Hvis du spiller av din beat fra mobil i en Peppes Pizza restaurant, får du 20 % rabatt på pizza fra Peppes.

Bidragsytere

  • Aleksander Enghaug
    Konsulent
  • Abiel Tesfai
    Prosjektleder
  • Henrik Hansen
    Kreativ leder
  • Asmund Hagen
    Art Director
  • Anders Venås
    Art Director