Bannere skaper ikke følelser (copy)

X M Vmbm KJ Alle bannere
X M Vmbm KJ Tenk TV PB
Sendt inn av
Morgenstern
Kunde
TenkTV
Foreningen TenkTV eies av landets største kommersielle TV-kanaler, og jobber mot annonsører for å bygge kunnskap om egenskapene til, og effekten av TV-reklame. En av kanalene som de siste årene har forsynt seg grovest av kundenes reklame-budsjetter, er digital annonsering - og da særlig bannere. <br />Man kan si mye rart om bannere, men spesielt egnet til å vekke følelser for produkter og tjenester er de ikke. Så for å demonstrere TV-reklamens kvalitative fortrinn «bannerfiserte« vi kjente TV-reklamer: Vi gjorde et knippe aktuelle reklamefilmer om til bannere som ble vist på kampanje.com. Ikke akkurat samme emosjonelle effekt, si. La oss fortsette med TV-reklame en stund til.

Bidragsytere

  • Bjørnar Buxrud
    Kreatør
  • Torkild Jarnholt
    Kreatør
  • Philip Notland
    AD
  • Nikolai Riibe
    Konsulent
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • Jørgen Ødegaarden
    Design
  • Jørgen Westerberg
    Animasjon