Bare tilsett hverdag

Sendt inn av
LLOWBANK
Kunde
UNIL/Eldorado
Medieplassering
Facebook, YouTube og TV3Play
Dette kunne blitt nok et vanlig oppskriftshefte i butikk. Problemet var bare at TV-kokkene kaster produktene våre ut av kjøkkenet og gir foreldre i tidsklemma dårlig samvittighet ved å si at de bør lage maten fra bunnen. Vi bestemte oss for å ta foreldrenes parti. Vi bygget et TV-kjøkken på Sandvika Storsenter og leide inn en kokk til å lage Eldorados nye oppskriftshefte. Det kokken ikke visste, var at vi samtidig hadde gjort det mulig for målgruppa og tilsette ”hverdagen” via en mobilsite. Resultatet ble ikke bare et stunt på Sandvika Storsenter, innhold til Facebook, Instagrambilder, butikksampling reklamesnutter før MasterChef og oppskriftsfilmer. Det ga foreldre noe å snakke om og verdens første oppskriftshefte testet på hverdagen. Alle de 30.000 oppskriftsheftene som fantes i butikk, ble med noen hjem.

Bidragsytere

  • Tore Woll
    Kreativ leder
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Hallvard Fjelldbraaten
    Tekstforfatter
  • Rune Tyvold
    Grafisk Design
  • Terje Banken
    Konsulent
  • Arne Inge Chrisophersen
    Konsulent
  • Good Morning
    Webdesign
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Hugo Føsker
    Producer
  • June Witzøe
    Fotograf
  • Tore Woll
    Regissør
  • Thomas Løvig
    Klipp
  • Jørgen Winsnes
    Webdesign
  • Line Friberg
    Prosjektleder