Bare tilsett hverdag

Sendt inn av
LLOWBANK
Kunde
UNIL/Eldorado
Medieplassering
Facebook, YouTube og TV3Play
TV-kokker kaster produktene våre ut av kjøkkenet, nå var det vår tur til å kaste de tilbake på kokkene. Vi bygget et TV-kjøkken på Sandvika Storsenter og leide inn en kokk til å lage Eldorados nye oppskriftshefte. Det kokken ikke visste, var at vi samtidig hadde gjort det mulig for målgruppa og tilsette ”hverdagen” via en mobilsite. Der fikk målgruppen se kokken få et spedbarn i woken, spinatallergi i spinatstuingen, svigermor i pastaen og mye mer. Resultatet ble ikke bare et stunt på Sandvika Storsenter, innhold til Facebook, Instagrambilder, butikksampling reklamesnutter før MasterChef og oppskriftsfilmer. Det ble verdens første oppskriftshefte testet på hverdagen, med noen helt andre retter enn kokken hadde planlagt. Alle de 30.000 oppskriftsheftene som fantes i butikk, ble med noen hjem.

Bidragsytere

  • Terje Banken
    Konsulent
  • Arne Inge Chrisophersen
    Konsulent
  • Tore Woll
    Kreativ leder
  • Good Morning
    Webdesign
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Hugo Føsker
    Producer
  • Hallvard Fjelldbraaten
    Tekstforfatter
  • June Witzøe
    Fotograf
  • Rune Tyvold
    Grafisk Design
  • Nova Vista
    Annet (må beskrives)
  • Tore Woll
    Regissør
  • Jørgen Winsnes
    Webdesign
  • Line Friberg
    Prosjektleder