Bare tilsett hverdag

Sendt inn av
LLOWBANK
Kunde
UNIL/Eldorado
Medieplassering
Facebook, YouTube og TV3Play
I dette caset lot forbruker selv påvirke og bygge kampanjen sammen med Eldorado. Ved å hente innsikten fra mennesker sitt liv, og belyse en sannhet som de både kjenner seg igjen i, og kunne tenke seg å gjøre noe med. For så å sette dem i førersetet så de selv kunne, i dette tilfellet, påvirke utfallet av kampanjen ved å sende inn hverdagen på kokken. På den måten var dette både befriende i en hverdag hvor ting ikke går opp, samtidig som de føler skam ved at mediebildet alltid skal gi oss et urealistisk bilde av "mat fra bunnen" og "hvor enkelt det er". De trengte et utløp - det utløpet ble kampanjen. Når vi da delte ut et oppskriftshefte, som egentlig var en historie om moderne familier i skjul, var dette noe som de lettere trykket til brystet. De hadde jo tross alt vært med å skrive historien. Om ikke dem, så likesinnede.

Bidragsytere

  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Hugo Føsker
    Producer
  • Hallvard Fjelldbraaten
    Tekstforfatter
  • June Witzøe
    Fotograf
  • Rune Tyvold
    Grafisk Design
  • Nova Vista
    Annet (må beskrives)
  • Terje Banken
    Konsulent
  • Arne Inge Chrisophersen
    Konsulent
  • Tore Woll
    Kreativ leder
  • Good Morning
    Webdesign
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Tore Woll
    Regissør
  • Jørgen Winsnes
    Webdesign
  • Line Friberg
    Prosjektleder
  • Thomas Løvig
    Klipp