BELLONA TIL FOLKET

Sendt inn av
Petrus Christensen, Ole-Christian Kjelstad, Anne Karoline Ulset Furberg
Kunde
BELLONA
Case: Bellona til folket Bellona har siden 1986 jobbet for å hindre spredning av miljøgifter. I dag er miljøgifter, i tillegg til uønskede klimaendringer og tap av biologisk mangfold, en av de største utfordringene vi står overfor. Bellona ser et sterkt behov for økt fokus og handling for å sikre et giftfritt samfunn. Formålet med kampanjen er å øke bevisstheten rundt miljøgifter, påvirke politikere, industri og næringsliv samt foreslå aktuelle tiltak for en nasjonal miljøgiftstrategi. Hovedmålet er et samfunn uten miljøgifter. Til dette arbeidet trenger vi støtte og engasjement fra privatpersoner. Vi trenger deres økonomisk støtte, vi trenger deres underskrifter og vi trenger at forbrukerne blir bevisste og informert om miljøgifter i produkter og i deres hverdag. 1. Mål: a. Styrke Bellona-navnet blant befolkningen, særlig blant yngre generasjoner b. Styrke miljøengasjementet i befolkningen, særlig hos yngre generasjoner c. Øke andelen støttemedlemmer og givere til Bellona Krav: Velg mediekanaler hvor følgende bør være ivaretatt: • Godt egnet til å treffe store deler av målgruppen • Godt egnet til å presentere ideen Begrunn hvert kanalvalg med bakgrunn i hvordan den leverer på et eller flere av de 2 kravene. Research på målgruppen og kommunikasjonsbehov fører til argumentasjon for valg av eksponeringsflater.

Bidragsytere

  • Ole-Christian Kjelstadn
    Art Director
  • Anne Karoline Ulset Furberg
    Art Director
  • Petrus Christensen
    Art Director