Bidra med det du kan – Annonser

15893 9124c original
Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Norges Frivilligsentraler
Medieplassering
Finansavisen, Kapital, D2, A-magasinet, Amedia, Storby, Dagens næringsliv
Norges Frivilligsentraler har lenge slitt med å rekruttere 20-40-åringer til innsats i lokalmiljøet. En målgruppe som vi vet har lite tid til overs til frivillig arbeid på fritiden, da de er svært opptatt med hobbyer og ulike fritidsaktiviteter. Så kanskje vi bare skulle be folk om å fortsette med det de allerede bruker tiden sin på? Gjennom en rekke ulike flater søkte vi etter veldig mange forskjellige erketyper som vil bidra med nettopp DET DE KAN. Til magasiner og aviser skreddersydde vi ulike annonser for å treffe folk med interesser i mediets nedslagsfelt – og henviste så til konkrete oppgaver som de kunne bidra på frivillig basis. Dette for å vise at Norges Frivilligsentraler trenger alle slags folk, med ulike interesser, for å skape et inkluderende, aktiviserende og støttende lokalmiljø.

Bidragsytere

  • Marianne Sørlie
    Prosjektleder
  • Lasse Breivold
    Annet (må beskrives)
  • Gunnar Frigaard
    Annet (må beskrives)
  • Anders Aasheim
    Annet (må beskrives)
  • Petter Andersen
    Annet (må beskrives)
  • Yngve Hellman
    Annet (må beskrives)
  • Wenche Erichsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Silje Farner-Calvert
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Johansen
    Annet (må beskrives)
  • PHD
    Annet (må beskrives)