Bikevibe Oslo

24967 1e4ce original
24973 71bc9 original
24976 bc2b5 original
24979 64822 original
24982 c41f7 original
24985 f428f original
24988 40ce5 original
24991 a349c original
Sendt inn av
Mari Oshaug
Kunde
Bikevibe
Medieplassering
D2, Aftenposten K, Magasinet KOTE, sosiale medier
Sykkelinteressen i Oslo har gjennomgått en stor utvikling de siste årene. Nye butikker, verksteder og sykkel-kaféer har gjort at flere nå velger sykkelen som fremkomstmiddel. Men til tross for mer fokus på tilrettelegging for syklister i Oslo fra kommune og politikere, opplever vi likevel usikkerhet og frustrasjon rundt temaet. Med by-journalen Bikevibe Oslo ønsker vi å fremme sykkelkulturen i Oslo. Ved å formidle inspirerende historier, informasjon om byutvikling og lokale synspunkter, er målet å bidra til at sykkelinteressen øker, kunnskap spres og flere blir inspirert til å benytte sykkelen i bybildet. Bra for helsa, bra for byutviklingen. Vi viser deg Oslo fra sin beste side – fra sykkelsetet. Journalen er skrevet på engelsk for å kunne promotere Oslo som sykkelby internasjonalt og nå flest mulig uavhengig av språk. Oslo Business Region er blant aktørene som benytter Bikevibe Oslo for å promotere byen internasjonalt.

Bidragsytere

  • Mari Oshaug
    Annet (må beskrives)
  • Silje Strømmen
    Annet (må beskrives)
  • Synne H. Rustad
    Tekstforfatter
  • Pål Laukli
    Fotograf
  • Even Suseg
    Fotograf
  • Kevin Fauske
    Fotograf
  • Yoo Sun
    Fotograf
  • Andris Søndrol Visdal
    Fotograf
  • Fred Jonny
    Fotograf
  • Marie Thorsen
    Fotograf
  • Matthew Bryce
    Fotograf
  • Saman Alam
    Fotograf
  • Andreas Kallstad
    Fotograf