Billy

Sendt inn av
Ko&Co
Kunde
RAC Norway
Ekstern url
http://www.budget.no/
Budget ønsket å styrke merkevaren i relevant målgruppe (18-35). Hovedmålet var å plassere Budget som prioritert tjenesteleverandør og skape positiv branding. Delmålene var å øke kjennskap, og oppslutning i sosiale medier. Vi introduserte Billy – en Mini kabriolet unge mennesker kunne låne for 1 krone dagen. Billy kunne utelukkende bookes via Facebook-sidene til Budget Bilutleie. Du kunne låne Billy i opptil 3 dager, og levere han hvor du selv ønsket (innen Norges grenser). Hver gang Billy kom inn fra tur, så sa vi fra på Budget sine Facebook-sider. Da kunne folk i det aktuelle området booke han (via custom page på Facebook), og bli trukket ut som Billys neste sjåfør. Så fortsetter reisen videre gjennom landet.

Bidragsytere

  • Mats Bergesen
    Art Director
  • Iver Schrøder
    Art Director
  • Benedicte Larodd
    Prosjektleder
  • Christian Bjørndalen
    Kreativ leder
  • Siri Flamme
    Konsulent
  • Hilde Marie Gundersen
    Konsulent
  • Erling Storvik
    Grafisk Design
  • Susanne Bjørkmann
    Ansvarlig hos kunde
  • Erik André Bratseth
    Ansvarlig hos kunde