Black Coffee

5660 169f5 original
Sendt inn av
Anti & Grandpeople
Kunde
Solberg & Hansen
Medieplassering
..
Brief: Hvordan lansere en ny svart kaffe som skiller seg fra konkurrentene, skaper nysgjerrighet og fanger medienes oppmerksomhet? Ide: Lansere den første svarte kaffen i verden som er Burned in Hell. ”Kaffe skal være sort som helvete, sterk som døden og søt som kjærlighet”. Med utgangspunkt i disse ordene bestemte vi oss for presentere Solberg & Hansen for den sorteste kaffen av dem alle: En kruttsterk Black Metal inspirert kaffe brent i tettstedet HELL i Nord-Trøndelag. Black Coffee Burned in Hell. Resultat: Fashion Week in Hell ble dekket av over 80 norske og internasjonale medier - inkludert NRK og TV2. Første opplag ble revet vekk i løpet av noen få uker. Vol 3 er nå på vei til utsalgsstedene. Black Coffee har på under ett år blitt kultkaffen fremfor noen.

Bidragsytere

  • Kjetil Wold
    Art Director
  • Fredrik Melby
    Grafisk Design
  • Tine Moe
    Prosjektleder
  • Kenneth Pedersen
    Konsulent
  • Preben Carlsen
    Annet (må beskrives)
  • Marcus Endresen
    Annet (må beskrives)
  • Mari Siljeholm
    Annet (må beskrives)
  • Øystein H Johanssen
    Annet (må beskrives)
  • Fredrik Kolverud
    Annet (må beskrives)
  • Luca Zamoc
    Illustrasjon
  • Andreas Hertzberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Tone E Liavaag
    Ansvarlig hos kunde
  • Morten Wennersgaard
    Ansvarlig hos kunde
  • Pål Laukli / Tinagent
    Fotograf